Audyt Google Analytics - na czym polega?
Audyt Google to czynność koncentrująca się na konfigurowaniu poszczególnych narzędzi służących do analizowania ruchu na witrynie lub zbierania danych. W pierwszej kolejności specjaliści podejmujący się tego typu zadań sprawdzają poprawność działania kont klientów i starają się rozpoznać ich potrzeby. Następnie wdrażają zmiany poprzedzone szczegółowymi analizami, co odbywa się po konsultacji z właścicielem strony www. Celem podobnych audytów jest wyeliminowanie błędów związanych z implementacjami kodów oraz raportami.
Zainteresowani podobnymi usługami zaglądają chętnie na stronę webmetric.com. Należy ona do zaufanej agencji o licznych rekomendacjach, która proponuje audyt Google Analytics. Jest on przeprowadzany przez specjalistów z bogatym doświadczeniem, którzy przyglądają się temu, czy śledzone mikro- i makrokonwersje są zgodne oraz czy odfiltrowano ruch pracowników ze stron testowych. Przedstawiciele agencji konfigurują widoki, eliminują problemy związane z tagowaniem źródeł ruchu i sprawdzają, czy wybrane usługi zostały połączone z Google Search Konsole. Osoby te każdy przypadek rozpatrują indywidualnie, dlatego czynności, jakie wykonują, odznaczają się skutecznością. Z ich usług korzystają zarówno właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych, jak i przedsiębiorcy prowadzący duże firmy.